Gamasutra 의 보도. 보도에다르면 Nordic game Conference 공개 인터뷰에서 발언 했다고.
" 내부 엔진으로 제작하는 것이 더 좋다고 생각하고 있지만, 이번 첫 타이틀은 신작을 기다리는 사람들에게 빠르게 제공 하기 위해 타사의 게임엔진을 사용하기로 했으며, 그것을 위해 세계 각국의 게임 스튜디오를 돌아보고 있다"고
원문 : "I actually think it's better to make games using internal tools," explained Kojima, who previously helped create Konami's Fox Engine.
"As for my first title, because I want to release it to the people who are waiting for it, for that title we are going to use a third-party engine - the reason I am traveling around the world is looking for such technology to use."
(일본어 영상은 없음)
출처 : 예판넷 코지마 프로덕션 최초 게임은 써드파티 게임엔진 이용 - 예판넷 님의 글
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